153 – Virpi Karhu

Oikeus olla Sinä – Oikeudenmukainen Suomi kaikille

Olen 51-vuotias kokkolalainen. Kotiuduin reilut 10 vuotta sitten perheineni tänne Keski-Pohjanmaalle.

Politiikassa olen ollut mukana nuoresta, mutta välillä kymmenisen vuotta tauolla. Sinä aikana olen raitistunut, opetellut elämään uutta arvokasta elämää. Se on uusia mahdollisuuksia täynnä joka päivä, jos niin haluaa.

Viimeisen kauden hallituspolitiikka on hurjalla vauhdilla ottanut enemmän kuin on antanut, heikentänyt pienituloisten asemaa, pyrkinyt tekemään tilaa kansainväliselle suurpääomalle ja heikentänyt kuntien taloutta ja palkkatyöläisten asemaa mm. kiky-ratkaisulla. Sote-huuma on nähtävissä jo vanhusten hoivapalveluissa. Tällaista Suomea minä en halua ja sen vuoksi lähdin eduskuntavaaleihin ehdolle.

Vasemmistoliiton eduskuntavaaliohjelma edustaa juuri niitä arvoja ja tavoitteita, jotka allekirjoitan. Inhimillisyys, tasa-arvo, oikeudenmukaisuus, ihmisen ääni vaikuttamisessa. Sinä päätät, ketkä sinun ääntäsi käyttävät.

Kotisivu