152 – Sauli Isokoski

Reilusti rehellinen Sauli Isokoski eduskuntaan

Olen 44-vuotias reilusti rehellinen pitkän linjan ay-aktiivi ja kaupunginvaltuutettu Pietarsaaresta. Ammatiltani olen myyjä. Perheeseeni kuuluu avovaimo Mervi ja kultainennoutaja Jalo. Olen toiminut kunnallispolitiikassa vuodesta 2002 lähtien. Toimin myös useissa eri luottamustehtävissä. Palvelualojen ammattiliiton valtuuston 2. varapuheenjohtajuus, sekä SAK:n edustajiston jäsenyys ovat antaneet minulle kokemusta ja näkemystä työelämän kysymyksistä. Harrastuksiin kuuluvat teatteri, lukeminen, ulkoilu, raviurheilu ja järjestötoiminta.

Oikeudenmukaista politiikkaa vasemmalta

Minulle tärkeitä arvoja ovat oikeudenmukaisuus ja solidaarisuus. Kampanjani pääteemat, joiden eteen tulen myös eduskunnassa tekemään töitä ovat: hyvinvointivaltion pelastaminen ja työelämän kysymykset. Mm. tarvitsemme hyvät ja laadukkaat julkiset palvelut ja epäoikeudenmukaiset leikkaukset on korjattava. Työstä saatavalla palkalla on tultava toimeen ja työttömiä nöyryyttävä, sekä heidän toimeentulostaan leikkaava aktiivimalli peruttava. Näissä eduskuntavaaleissa ratkaistaan Suomen suunta. Haluan olla mukana rakentamassa arvojeni mukaista Suomea, jossa jokainen varallisuudesta riippumatta pidetään mukana.
Minun kauttani äänesi kuuluu takuuvarmasti.