Ke­vät­pii­ri­ko­kous ja kun­ta­vaa­li-in­fo

Tervetuloa Pohjanmaan Vasemmiston sääntömääräiseen kevätpiirikokoukseen Kotirannan Työväentalolle (Kustaalantie 82, 65300 Vaasa) sunnuntaina 30.8. klo 12.30 alkaen. Osastoille lähetetään kokoukseen erillinen kutsu ja pyyntö asettaa kokousedustajat. Kokoukseen ovat tervetulleita seuraajina kaikki Pohjanmaan alueen vasemmiston jäsenet ja jäsenyydestä kiinnostuneet.

Kevätpiirikokouksen yhteydessä järjestetään myös kuntavaali-infotilaisuus. Piirin toivomuksena on, että jokaisesta osastosta mahdollisimman moni pystyisi tilaisuuteen osallistumaan. Erityisesti kuntavaalien vastuuhenkilöt. Tilaisuudessa on tarkoitus kartoittaa kuntien tilanteet kuntavaalien valmistelujen osalta, käydä läpi puolueen ohjeistusta ja keskustella ehdokaskoulutuksesta ja niiden järjestämisestä.

Koulutuksia tullaan järjestämään yhdessä KSL:n kanssa syksyllä 2020 ja keväällä 2021. Koulutukseen liittyen toivomme vastauksia kyselyyn koulutustarpeesta tämän linkin kautta: https://forms.gle/J7ZJqJFmYj8BCFbt9

Piirikokouksen ja kuntavaali-infon suunniteltu aikataulu on seuraava:

10.30 – 11.45 Kuntavaali-infotilaisuus
11.45- 12.30 Lounastauko ja valtakirjojen tarkastus
12.30 Piirikokouksen aloitus

Kokoukseen ja infotilaisuuteen voi osallistua myös etänä. Jos osallistut etänä, ilmoittaudu osoitteeseen aaron.kallinen@vasemmistoliitto.fi saadaksesi linkin videoyhteyteen. Jos osallistut piirikokousedustajana etäyhteydellä, täytyy osaston valtakirja lähettää sähköisenä em. osoitteeseen. Kuntavaali-infoon ei tarvitse valtakirjaa, mutta ilmoittautua täytyy siihenkin.